Wednesday, April 15, 2009

Hari Ulangtahun Ku

Cepat betul rasanya masa berlalu....harini 15 April 2009 genaplah Ulangtahun Perkahwinan makdara yg ke 4..Alhamdulillah...makdara juga bersyukur padaNya kerana ditemukan jodoh dgn hasben, seorang insan yg bertanggungjawap dan penyayang...dan bersyukur dlm masa 4 thn makdara dh memiliki 2 org cahayamata... itu adalah anugerah yg tidak ternilai dariNYA..Terima Kasih Ya Allah..
Utk ulangtahun makdara harini, makdara dan hasben tak plan nak celebrate...tp hasben makdara ada wish kt makdara bila masuk je ke tarikh 15hb.. :) makdara tk kesah dgn sume ni..celebrate atau tidak ia tidak menjamin apa2 dlm rumahtangga tu...tp klu celebrate tu kira 1 bonus la bg memeriahkan lg suasana..hihiiii....tgk la mungkin gi mkn2 ke weeknd nti..bergantung pd keadaan...Insyaallah...
Cuma apa yg makdara harap dan berdoa agar usia perkahwinan makdara bersama hasben tersayang semakin bertambah dan kekal hingga ke akhir hayat...Diberikan kebahagiaan, kedamaian, keharmoniaan dlm rumahtangga bersama suami serta anak2 tersayang dan sentiasa di murahkan rezeki pd kami sekeluarga...Aminnn..

5 comments:

Unknown said...

Happy anniversary...moga cinta & kasih sayang sentiasa semarak & berkembang mekar...ewah! macam puitis gitu..heehhehe..anyway, congrats for the 4th annv.

muffin said...

Happy Anniversary..moga sentiasa bahagia, susah senang bersama dengan yg tercinta...

makdara sgbesi said...

Tahniah dan semoga aman bahagia dan kekal selamanya....

makdara jln ipoh said...

happy anniversary makdara....semoga berbahagia hingga ke akhir hayat....amin

CATZ said...

happy anniversary ya...
moga bertambah rezeki...bertambah bahagia..dipanjangkan usia..